kuk

hej

förlåt att jag aldrig sa förlåt

Publicerad 2010-11-11 23:17:46 i Allmänt,

-
massa tankar som surrar runt. om jag ändå kunde dela med mig av allt jag tänker på. berättade någonting idag som jag inte pratat högt om på ett tag och faktum är att jag inte tänkt på dig heller. men efter ett tag när jag tänkte efter vad jag just satt och berättade slog det tillbaka och jag blev yr, illamående, ledsen och förvirrad. stod där och tog en paus från allt. tog ett andetag och gick vidare. måste nog bara helt enkelt sluta tänka. precis som sandra säger. (vi bowlade igår och det gick inge bra för mig, då sa hon att jag tänkte för mycket) kan nog mycket väl stämma.

orkar inte ens skriva någonting. känner att jag inte har någonting vettigt att säga just nu. det jag vill säga ska inte skrivas på en blogg. utan till en person som jag troligen aldrig kommer ha en sån konversation med. tråkigt nog men det är mitt eget fel att jag ställt till det som jag gjort. det kommer aldrig någonsin bli det som det var. jag ångrar mig än idag. det är ett år sen snart, kommer ändå inte kunna släppa det. dig. vad ska det krävas av mig för att jag ska glömma? du frågade mig om det skulle kännas bättre om du sa att du hatade mig och avskydde mig. det gjorde mig bara mer ledsen. om du visste hur jag haft ont, gråtit, haft panikångestattacker en efter en. om du hade kunnat tänka på mig i stället för dig. jag tänkte aldrig på mig själv. alla mina tankar och känslor var för dig. ***
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela