kuk

hej

det blir ett nej för dig också.

Publicerad 2010-11-15 10:11:25 i Allmänt,

Då var det måndag igen. Den här helgen gick alldeles för fort. I fredags tog jag det superlugnt, jag, sandra och sofia tittade på idol och hon gjorde mina naglar sen sov jag här tror jag? i lördags partajade vi. (och det spårade totalt, länge sen jag blev sådär kalas) men nu är det slut på allt festande. Ska nog börja ta det lite lugnt.
Igår så var vi bakfull och gjorde sånt man typiskt gör, fläskar och ligger på soffan. Vi var ute på en liten roadtrip med Jonnas bil åkte upp till min stuga och tittade men det var så mörkt och läskigt så vi åkte på en gång. Sen stannade vi till efter vägen och åt mat, blev nuggets och pommesfrites. Sen hem och titta film och åt godis och allt möjligt.

Dagen började inte bra, så tekniskt sett kommer jag vara på otroligt dåligt humör idag. Hela dagen! Hade totalt glömt bort att camilla skulle åka till Sverige idag och jag hade tagit med mig nyckeln igår för att jag tycker det är obehagligt när den ligger ute så alla kan se. Blev väckt att hon ringer helt hysterisk osv.. bara att gå hem. men vad fan kunde det va så jävla svårt att skicka ett sms igår kväll och påminna mig! Jaja struntsamma.

På torsdag kommer mamma. Jag längtar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela