kuk

hej

desperate housewife?

Publicerad 2010-11-18 05:14:25 i Allmänt,

Kom på en massa saker jag önskar mig i julklapp. Eller ja, massa saker var det väl inte. Sen måste jag också tänka på att jag ska fira jul i Sverige och inte kan ta med mig en torktumlare direkt på tåget. Men!

  • Presentkort på IKEA (vill handla massa smått & gott till hemmet)
  • Pengar till en torktumlare, tvättmaskin
  • En ordentlig kaffekokare (sproilans ny)
  • Termos
  • Sälskinsskor
Men i grund och botten önskar jag mig nog presentkort på IKEA så jag kan gå lös och köpa allt smått och gott som man nu kan tänka sig få med sig på tåget :P haha sen finns det massor mer av saker men jag kommer inte på det nu fast jag hade massa saker i huvudet när jag stod nere och höll på med tvätten. Men jag önskar mig bara stora saker. Haha. Jag önskar mig en gigantiskt super XXXXXXXL size dildo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela