kuk

hej

communication

Publicerad 2010-11-08 07:51:34 i Allmänt,

Ja då var man uppe igen då. Sitter enbart och gäspar i soffan och funderar på om jag ska orka gå och laga frukost? var för en gångs skull sugen på en mackjävel. fick ett helt bröd av pappa igår som han hade bakat, kanske skulle provsmaka på det. Ja och vad mer händer denna spännande måndagsmorgon? jag sitter och tittar när det blir ljusare och ljusare utomhus och spelar lite cardigans. Nej, nu ska jag göra mig klar sen gå ut med vovven. + dö lite på soffan innan jobbet. Lyckades med något otroligt, klev upp en timme tidigare än vad jag borde. Vet inte hur det gick till, men klockan ringde då aldrig utan jag bara studsade upp, in i duschen. Men då vaknade jag med en massa saker i sängen som inte ska vara där och som inte låg där i natt. i disconnect

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela