kuk

hej

bitter å besk

Publicerad 2010-11-15 22:53:55 i Allmänt,

då var jag hemma efter en dag på jobbet. tror seriöst aldrig jag haft sådär lite att göra faktiskt menmen. jag roade mig med annat, rensade väskan, läste tidningar, åt korv och lyssnade på musik. Sjukt slapp dag. Gick förbi sandra och tog en cigg på vägen hem (höll på å skriva öl, tror jag är skadad).

Nu ska jag laga lite mat och slå igång en maskin med lite kläder, börjar bli fattigt å eländigt i skåpena nu. uhu
jag längtar så mycket till torsdagen för då kommer min mamma hit och så längtar jag ännu mer till den 24 december för då kommer jag hem! dra åt fanders vad jag längtar. dock lite surt att komma hem på julaftonsmorgon, men vad tusan spelar det för roll :) alla kommer ändå ligga å sova :D ska bli så underbart att träffa min fru, bästa Anna Fiffi Lund! Där kan vi snacka fruntimmer! oj oj oj

Godnatt på er alla ugglor. Puss & kram
+ jag älskar mitt hår!
- det kommer aldrig någon snö!



Ska se till att färga mitt hår i morgon för nu behövs det verkligen!

Kommentarer

Postat av: Frun!

Publicerad 2010-11-16 09:32:58

ÅH jag längtar sååå :) Vi måste ses så fort du kommer hem. Du är den perfekta jul klappen jöö! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela