kuk

hej

30

Publicerad 2010-11-23 21:44:11 i Allmänt,

Jag ska ta och skriva ett ordentligt blogginlägg någon dag om vad som har hänt och vad vi gjort dom dagarna mamma har varit här. Vill spendera all min tid med henne som går eftersom hon åker ner till Sverige igen i morgon eftermiddag.

Tänkte bara meddela att Skellefte vann ikväll mot modo, egentligen mot alla mina odds för jag var relativt inställd på förlust men ta mig i brasan dom kammade hem matchen med 5-1 ! dom skrev på hemsidan att det här var skellefteås match. Kärlek för mina öron. jag är så glad, inte nog för att dom vann, men luleå vann också mot djurgårn och det bästa av allt är att jag spelat på just dom matcherna och att skellefte å lule skulle vinna så i morgon på jobbet är jag nyrik.. Så i morgon kväll ska jag och min hälft viksten ut och göra av lite med mina vinnarpengar. får se vad det blir. någonting skoj hoppas jag på. pratade med henne i telefon för en liten stund sen och då sa jag att jag behöver en dos sandra nu.

Nu ska vi mysa vidare sen blir det sängen. Är så sprallig i kroppen av så många anledningar så jag ska nog försöka dra med mig mamma ut på en promenad. Svinkallt ute men när man fått upp flåset går det ju relativt bra.
Bara för att jag är så glad så måste jag skriva varför,

pratade med onkel i telefon, som jag saknar mest av alla jag saknar hemifrån
skellefte och lule vann
jag vann
det är bara 30 dagar kvar till jag åker hem
jag har en sån bra känsla i kroppen.

.. även om allt det där säkert är bortblåst om nån timme. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela