kuk

hej

We are who we are

Publicerad 2010-12-03 11:51:21 i Allmänt,

Jag tror nog jag skiter i den där 30-dagars grejen, det verkar endå ingenting för mig då jag inte ens skriver blogg varje dag. För jag ser seriöst ingen mening med det om man inte har något att berätta. Om vi säger såhär, jag kommer då aldrig bli någon storbloggare i stil med Kenza, Kissie osv med min inställning.

Har precis klivit upp, ska ta mig en kopp kaffe nu och hänga sista tvätten. Ibland önskar jag att jag hade någon som kom hit och tvättade åt mig, dagligen. Man kan då inte byta om flera ggr om dagen och så slänga kläderna i tvättkorgen bara för att man inte orkar vika in dom i garderoben . (var det jag gjorde när jag bodde hemma) - för nu är det ingen som viker eller tvättar åt en.

Idag är det fredag och jag har fått min lön. Nämner inga siffror, men! jag är inte missnöjd. Om man säger så. Så nu ska jag börja handla julklappar på riktigt här så jag får allt det överstökat, bara 21 dagar kvar till jag åker! Jag tycker det är så svårt att köpa julklappar, man vill ju inte spendera hela sin lön men det ska ju ändå inte va nå skit från dollarstore, typ och sen måste det vara någorlunda speciellt för den personen. Visst, alla blir glad av strumpor och sånt, men det kan man köpa själv. Jag tycker det är så svårt. Kanske skulle ge alla i min släkt en hundring var, "här, varsågod! Åk och köp dig en Big Tasty Meny på donken eller Varsågod, nu kan du tvätta din bil gratis" men det är ju inge vidare personligt. Får fortsätta klura.

I morgon ska jag följa med Sandra som hennes "dejt" på Nikitas personalfest. Blir nog säkert trevligt, gillar ju tjejerna :) har hittat ett jättefin klänning som jag ska ha. Inte riktigt min stil, men what the tusan.
Nu måste jag sluta skriva iväg här, har viktigare för mig. Bara fyra timmar till jag börjar jobba jao. Nu måste jag anyway ut på fisket med min kaffekopp.

Kommentarer

Postat av: FruN!

Publicerad 2010-12-03 12:57:29

fisket haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela