kuk

hej

singing my song

Publicerad 2010-12-04 12:55:52 i Allmänt,

Ja, då var det lördag och jag är ledig! Snacka om att verkligen uppskatta helgerna nu när man väl är ledig. Har precis duschat så nu ska jag dra på mig lite kläder sen dra upp till salongen och förhoppningsvis få håret fixat. Får se vad tanterna har planerat ;) igår efter jobbet hade vi en väldigt trevlig och rolig kväll, för att vara nykter och det var fredag. Vi satt hemma hos sandra, jag sofia och sandra, så skjutsade vi Jesper och Martin? till spor1 och sen åkte vi tillbaka till sandra och tänkte, nejvafan vi drar dit vi med! Sagt och gjort. Varken stylade eller fixade, gick dit i jobbkläder och tog en öl. Vi hade tänkt att dansa, men dom hade ställt ett bord mitt i vägen, ska säga till dom nästa gång! jo, när vi kom in.. sitter det två killar vid ett bord som ska kolla leg och så, den ena frågar direkt om leg och då säger den andra, nej det är lugnt, jag känner igen dom där två! alltså jag och sandra. Sen när jag går fram till baren och ska beställa två öl säger killen i baren på typ nån halvsvenska, tjäääänare! Lite pinsamt. tror jag måste get my freak on nån annanstans hädanefter. fast dom har ju iofs tjänat en heeel del på mig.

nu ska jag göra mig klar för här blir de inga barn gjorda.
och jo, jag efterlyser en lång, brunögd karl till avel.
ni kan nå mig på tel +4794123599
el. [email protected]

Endast seriösa, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela