kuk

hej

I know it isn't true because love is just a lie

Publicerad 2010-12-07 22:24:47 i Allmänt,

Har ganska precis kommit hem, gick till Oda efter jobbet, stackarn hade tråkigt nu när Chris har åkt hem över veckan. vi har druckit kaffe och pratat skit och det hela slutade med att jag förmodligen (ganska säkert) har fått en lägenhet. En vind/loftslägenhet (vad heter det?) aja skitsamma. Den var liten och mysig och alldeles perfekt till mig som är själv. Det var i samma hus som oda och chris bor i, så då har jag nära till henne när vi ska ta tag i våra kroppar och gå ut å träna. Får se hur det blir med det hela nu då, alltså lägenheten.

Annars idag har jag jobbat. Vilket var som det alltid är, boring! händer ju aldrig nåt kul. Jävla idioter hela bunten.
Nu ska jag ta det lugnt och se lite på Greys Anatomy och sen blir det att sova. Har börjat sova på soffan nu, sover så himla dåligt här så jag minns inte vad jag drömmer och det är väl lika bra för jag drömmer bara om dig. Jag vill inte! vad fan ska jag behöva göra för att få dig ur mitt huvud? Jag älskar dig på alla sätt och vis, du är min hemlighet men jag vill inte ha dom här drömmarna om dig längre. Känner mig aldrig utvilad. Vaknar ledsen, förvirrad och förtvivlad. Kul. Men nu måste det bli ändring, orkar inte mer. Kan satsa min högerarm på att du inte drömmer om mig. Eller så är det just de du gör? Vem vet.

Jag tänker på dig. Kommer aldrig sluta. Fast jag vill. Men ändå inte glömma.

Kommentarer

Postat av: Frun!

Publicerad 2010-12-08 09:45:56

Hahaha, ja just ja så hette han! ja de var han jag menade =) Såå jag längtar tills du kommer hem nu! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela