kuk

hej

Halv åtta hos mig?

Publicerad 2010-12-06 23:52:16 i Allmänt,

Ja, jag har precis tittat på halv åtta hos mig på tv4play och druckit raw-pepsi. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa mig. Hon har säkert massa smaskiga detaljer att förtälla. Det har för övrigt varit en riktig slappdag idag. Även fast det är måndag tycker jag det känns som söndag. så jag ligger en dag bakåt i planeringen.

Hade tänkt städa och diska och allt sånt där när jag kom hem från jobbet men det orkade jag verkligen inte, var så trött och hängig att jag bara vela ge upp. Feber har jag haft också, dock inte nu. Men man vet aldrig, snart kommer det väl någon släng av nå skit så jag håller på och dör igen som sist jag blev sjuk. Inte bra! Nej, helt seriöst, det här har varit det segaste dagen på väldigt länge. Så nu vill jag bara att det ska bli tisdag. hoppas på en bättre dag och att jag kanske får träffa dig med det stora DIG:et.

Haha jo, efter jobbet blev jag så sugen på handarbeten så jag gick in på en hobby butik och köpte väv och tråd och hela faderullan.. så nu har jag börjat sytt korsstygn också. Men jag skulle haft min mamma i närheten för jag tycker alltid det är så svårt att börja. Men om man tänker efter så är i princip allt i början svårt. Fan varför ska allt vara så svårt? Det är alltid (oftast) lätt att avsluta saker. Skulle önska jag aldrig behövde "börjandet".

Nu ska jag se säsong 6 som jag ägnat hela dagen på att ladda ner och sen när jag tror att det är bra, nej då är det spansk eller thailändsk text. Tippar på att det är en blandning. Men vem fan vill se Greys i Thailand? Trodde inte det fanns, men jag slutar aldrig att förvånas. Ha en fortsatt fin kväll vem som nu läser det här. Förmodligen ingen.

Jag kommer aldrig glömma dig hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela